Környezettudatosságból ötös - bizonyított a L'Oreal

Cimkék: 

A L'Oréal közzétette fenntarthatósági programjának éves jelentését. A "Sharing Beauty with All" program eredményei komoly előrelépést tükröznek a fenntartható innováció és a vállalat éghajlatváltozás elleni küzdelemben vállalt kötelezettségét tekintve.

Egyedülálló kezdeményezés 

A Fast Company amerikai üzleti magazin minden évben elismeri azokat az ötleteket, amelyek hosszútávú, rendszerszintű változásokat eredményeznek, vagy valamilyen égető problémára nyújtanak megoldást.

A L’Oréal SPOT (Sustainable Product Optimisation Tool) projektje megkapta a World Changing Ideas (világmegváltó ötletek) díjat. A SPOT egy olyan értékelési eszköz, amelyet a L’Oréal azért fejlesztett ki, hogy mérje a kozmetikai termékek környezeti és társadalmi hatásait.

Az eszköz a termék életciklusának minden szakaszát vizsgálja, a fejlődést négy területen követi végig: csomagolás, a termék ökológiai lábnyoma, összetevők forrása és a termék társadalmi haszna.

A projekten 2014 óta dolgoztak a L’Oréal csapatai, amelynek eredményeként 2017-ben az új vagy megújított termékek 100 százalékánál alkalmazták a SPOT-ot; a tavaly bevezetett termékek 76 százaléka javulást mutatott. 

 

2018.05.03.