Az ABB és a Nobel Media nemzetközi partnerséget jelentett be

Cimkék: 

Az ABB és a Nobel Media bejelentette, hogy nemzetközi partneri együttműködésre lépnek. A két tekintélyes szervezet egyaránt elkötelezett az innováció, az oktatás és a tudományos kutatás fejlesztése mellett. A megállapodás nyomán az ABB csatlakozik a Nobel Nemzetközi Partnereinek kiválasztott csoportjához.

A Nobel Alapítványhoz tartozó Nobel Média küldetése, hogy inspiráló rendezvényekkel, a digitális média eszközeivel, tematikus kiállításokkal és egyéb tevékenységeivel világszerte emberek millióival ismertesse meg Alfred Nobel szellemi örökségét és a Nobel-díjasok eredményeit. A Nobel Media ezen tevékenységei és rendezvényei, köztük a Nobel-díjasok, a világ vezető tudósai, politikai döntéshozói, vezető gondolkodói részvételével szervezett, „Nobel Price Dialogue” néven ismert találkozókon keresztül világszerte hallgatók, döntéshozók és az érdeklődő nagyközönség számos tagját tudja megszólítani és bevonni.  

Az ABB és a Nobel Media partnerségi együttműködésének célja, hogy elősegítse a tudás széleskörű megosztását, arra ösztönözze az embereket, hogy kapcsolódjanak be a tudományos munkába, és felhívja a figyelmet korunk legnagyobb kihívásaira. Az ABB, amely innovatív technológiák vezető fejlesztője és szállítója, egyedülálló tudományos és innovációs tapasztalataival, valamint a közös célok iránti erős elkötelezettségével járul hozzá a partneri együttműködés sikerességéhez.

Ulrich Spiesshofer, az ABB vezérigazgatója így nyilatkozott: „Nagy örömünkre szolgál, hogy a Nobel Media nemzetközi partnere lettünk, és ilyen minőségünkben hozzájárulhatunk a világot átformáló és a jövőnket író korszakalkotó gondolkodók méltatásához. A Nobel Media és az ABB messzemenően elkötelezett az innováció, az új gondolatok, és nagy ötletek ereje mellett. Ez a lehetőség arra sarkall bennünket, hogy reflektorfénybe állítsuk a Nobel-díjasok korszakalkotó munkásságát, értékeljük a tudományt és a felfedezéseket, és bátorítsuk a jövő tudósainak következő nemzedékét. Nagy várakozással tekintünk a Nobel Mediával tervezett szoros együttműködésünkre és munkánkra, valamint, hogy ebbe az izgalmas kezdeményezésbe világszerte bevonjuk ügyfeleinket, alkalmazottainkat és közösségeinket is.”   

Johan Söderström, az ABB Sweden ügyvezető igazgatója így folytatta Spiesshofer gondolatait: „Az országunk egyik legfontosabb intézményével kötött partneri együttműködés mindnyájunknak nagy megtiszteltetést jelent az ABB-nél. Izgatottan várjuk, hogy megismerjük az eseményeket, a rendezvényeket és a világ legkiemelkedőbb tudósaival szervezett találkozókat. Ez a partnerség egyúttal megerősíti elkötelezettségünket a fiatalabb generációk iránt.”   

„A Nobel-díj a gondolatok hatalmát jelképezi, és azt a hitet erősíti, hogy a tudás és a tudomány jobbá teszi a világot. A kiállás ezen értékek mellett talán még sohasem volt ennyire fontos, mint napjainkban. Ez az elköteleződés egyben felelősség is, amelyen most az ABB is osztozik velünk”- mondta Mattias Fyrenius, a Nobel Média vezérigazgatója. „Korunk legnagyobb kihívásainak megoldása terén kulcsfontosságú, hogy erősítsük a kapcsolatokat az üzleti közösségek, a politikai döntéshozók és a tudományos körök között, ezért büszkén jelentem be partneri együttműködésünket az ABB-vel.”   

A Nobel Media rendezvényei sorában világszerte tartott gondolatébresztő konferenciák, előadások és kiállítások szerepelnek, de törekszenek arra is, hogy a digitális csatornák segítségével terjesszék a tudományos ismereteket minél szélesebb körben. A következő, Nobel-díjasok, a világ vezető tudósai, politikai döntéshozói, vezető gondolkodói részvételével szervezett Nobel Prize Dialogue-ot a chilei Santiagóban tartják, 2019. január közepén. 

2018.09.20.